Ben je tickets aan het bestellen?
Dan vind je hier je winkelmandje.
Heb je vragen over je bestelling?
Hoe kan ik tickets bestellen?
Voor alle concerten kun je tickets bestellen via onze website. Al je bestellingen worden verzameld in het winkelmandje. Bij de bestelling en betaling werken we samen met Stager.
Moet ik een account aanmaken?
Je kunt hiervoor een account aanmaken of inloggen als ‘gast’. Als je een account aanmaakt, krijg je de tickets in je mailbox, kun je online je tickets bekijken, opnieuw downloaden en ze delen met anderen. Als je geen account aanmaakt, kun je doorgaan als ‘gast’. Je ontvangt je tickets in je mailbox en kunt via die mail op een later moment een account aanmaken. Dat hoeft echter niet.
Waar vind ik de bestelde tickets?
Na je bestelling worden de tickets automatisch naar het e-mail adres gestuurd dat je hebt gebruikt bij je bestelling. Het kan enige minuten duren voordat je de mail ontvangt, afhankelijk van hoe vaak je mailprogramma nieuwe mails ophaalt. Ook is het mogelijk dat de mail in je spambox terecht is gekomen.
Je kunt je tickets ook bekijken, opnieuw downloaden en delen via je Stager-account. Log in via deze link met je e-mailadres en je wachtwoord.
Gaat er iets mis tijdens het bestellen?
Zie je bijvoorbeeld geen tickets in beeld verschijnen? We merken nog een paar problemen bij de combinatie van onze nieuwe website en de ticketverkoop. We zijn ermee bezig! In de tussentijd kun je gelukkig gewoon direct via Stager je tickets bestellen. Je krijgt dan ook alle servicemails.
Bestel je tickets via je iPhone of iPad? De beveiliging van je systeem maakt het niet mogelijk om je tickets via ons winkelwagentje te bestellen: je schakelt waarschijnlijk direct naar de ticketshop in Stager als je een ticket wilt bestellen. Heel vervelend, maar we verwachten binnenkort een update waardoor dit niet meer zal gebeuren. Op een desktop of laptop van Apple doet dit probleem zich niet voor. We hopen dat je dit wilt proberen? Ook via de ticketshop in Stager kun je overigens alle tickets bestellen. Je ziet niet alle informatie over de concerten, maar verder mis je niets!
Bestel je tickets direct via Stager >>
Ben je je tickets kwijt?
Kun je je tickets niet meer vinden in je mailbox – en heb je ook je spam al bekeken – dan kun je ze opnieuw downloaden via je account. Als je je inloggegevens niet meer weet, helpt Stager je met deze tips verder, zodat je toch je kaartjes krijgt.
Waarom wordt tijdens het bestellen om mijn postcode gevraagd?
We zijn er zeer mee geholpen om te weten waar onze gasten vandaan komen. Dank voor het delen!
Kan ik voor meerdere concerten tegelijkertijd tickets kopen?
Ja, dat is mogelijk. Je kunt voor meerdere concerten tegelijkertijd tickets bestellen. Je tickets worden verzameld in het winkelmandje op onze site. De servicekosten worden overigens berekend per ticket, zodat het niet uitmaakt of je al je tickets in één keer bestelt of dit verspreidt over meerdere momenten.
Soms verzorgen onze partners de verkoop van de tickets. In dat geval kun je de aanschaf van kaartjes via ons systeem niet combineren.
Wat houden ‘servicekosten’ in?
Voor de bestelling en verkoop van de tickets werken we in de meeste gevallen samen met Stager. Voor het gebruik van deze service brengt Stager ons kosten in rekening – dit zijn de servicekosten. We brengen deze apart in beeld, zodat je weet hoe de ticketprijs is opgebouwd.
Deze kosten worden per ticket berekend, dus niet per bestelling. Het maakt daarom in prijs geen verschil of je veel of weinig kaarten per keer bestelt.
Een enkele keer werken we samen met een andere ticketorganisatie, bijvoorbeeld als we concerten in de Hanzehof organiseren. In dat geval kunnen de servicekosten afwijken van wat we normaalgesproken in rekening brengen.
Nemen jullie ook tickets terug?
We nemen helaas geen tickets terug.
Moet ik de tickets printen?
Nee, dat hoeft niet. Tickets kunnen ook vanaf een smartphone gescand worden. Zorg bij de toegangscontrole dat je het ticket paraat hebt.
Zijn de tickets geplaceerd?
De concerten die we in Theater Hanzehof organiseren, zijn over het algemeen geplaceerd. Alle overige concerten niet.
Zijn alle concertlocaties toegankelijk met een rolstoel?
Bijna alle concertlocaties zijn goed toegankelijk voor als je minder goed ter been bent of met een rolstoel komt. We noemen het specifiek bij de informatie over het concert als dit lastiger of niet mogelijk is. Neem contact met ons op als je graag nog iets meer wilt weten over de situatie.
Kom je met een rolstoel naar een concert? We zorgen graag voor een zo goed mogelijke plek voor je. Geef je het daarom van te voren aan ons door?
Via een mailtje aan info@cellowerckenzutphen.nl helpen we je zo snel mogelijk.
Het lukt me niet om de tickets online te kopen, is er een andere manier?
Voorstellingen in Theater Hanzehof
Deze voorstellingen die in Theater Hanzehof plaatsvinden, worden door hen verkocht. Om kaarten te bestellen kun je tijdens openingstijden bij hun kassa terecht of telefonisch (en online) een reservering maken.
Internationaal Cellofestival Zutphen
Tijdens het Internationaal Cellofestival Zutphen kun je tickets kopen bij ons servicepunt in Dat Bolwerck. Zodra we de openingstijden van ons servicepunt weten, voegen we dat hier toe.
Overige concerten
Voor de overige concerten die we organiseren (naast het Cellofestival) kunnen we je helaas geen kassa of ticketbalie bieden. Wellicht kan iemand je helpen bij de bestelling en de tickets voor je uitprinten?
Bedankt als je ons wilt steunen met een gift!
Ben je tickets aan het bestellen? Bij nagenoeg alle concerten heb je de mogelijkheid om een extra gift te doen.
Zo kunnen we jonge talenten helpen om zich te ontwikkelen tot een ware musicus: met alle bezieling en skills die daarvoor nodig zijn. Alvast van harte bedankt!
Heb je andere vragen?
Laat het weten! Mail ons via info@cellowerckenzutphen.nl
Blijf op de
hoogte
NIEUWSBRIEF
Wil je op de hoogte blijven van alle activiteiten en concerten van CelloWercken? Meld je dan hier aan en ontvang onze maandelijkse nieuwsbrief.