Voor alle concerten kun je tickets bestellen via onze website. Al je bestellingen worden verzameld in het winkelmandje. Bij de bestelling en betaling werken we samen met Stager. Je hoeft hiervoor geen account in Stager aan te maken, maar het kan wel.
Als je wel een account aanmaakt, krijg je de tickets in je mailbox, kun je online je tickets bekijken, opnieuw downloaden en ze delen met anderen. Als je geen account aanmaakt, kun je doorgaan als 'gast'. Je ontvangt je tickets in je mailbox en kunt via die mail op een later moment een account aanmaken. Dat hoeft echter niet.
Na je bestelling worden de tickets automatisch naar het e-mail adres gestuurd dat je hebt gebruikt bij je bestelling. Het kan enige minuten duren voordat je de mail ontvangt, afhankelijk van hoe vaak je mailprogramma nieuwe mails ophaalt. Ook is het mogelijk dat de mail in je spambox terecht is gekomen.
Je kunt je tickets ook bekijken, opnieuw downloaden en delen via je Stager-account. Log in via deze link met je e-mailadres en je wachtwoord.
Kom je er toch niet uit? Neem dan contact met ons op via info@cellowerckenzutphen.nl.
We zijn er zeer mee geholpen om te weten waar onze gasten vandaan komen. Dank voor het delen!
Ja, dat is dat mogelijk. Je kunt voor meerdere concerten tegelijkertijd tickets bestellen. Je tickets worden verzameld in het winkelwagentje op onze site. De servicekosten worden overigens berekend per ticket, zodat het niet uitmaakt of je al je tickets in één keer besteld of dit verspreid over meerdere momenten.
Voor de bestelling en verkoop van de tickets werken we in de meeste gevallen samen met Stager. Voor het gebruik van deze service brengt Stager ons kosten in rekening - dit zijn de servicekosten. We brengen deze apart in beeld, zodat je weet hoe de ticketprijs is opgebouwd.
Deze kosten worden per ticket gerekend, dus niet per bestelling. Het maakt daarom in prijs geen verschil of je veel of weinig kaarten per keer besteld.
Een enkele keer werken we samen met een andere ticketorganisatie, bijvoorbeeld als we concerten in de Hanzehof organiseren. In dat geval kunnen de servicekosten afwijken van wat we normaalgesproken in rekening brengen.
We nemen helaas geen tickets terug.
Nee, dat hoeft niet. Tickets kunnen ook vanaf een smartphone gescand worden. Zorg bij de toegangscontrole dat je het ticket paraat hebt.
De concerten die we in Theater Hanzehof organiseren, zijn geplaceerd, Alle overige concerten niet.
Nee, we hebben helaas geen kassa of ticketbalie. Wellicht kan iemand je helpen bij de bestelling en de tickets voor je uitprinten?